tråkigt

tråkigt

Kommentarer
Postat av: Kursettan

Har du tråkigt? Jag med, kan inte för mitt liv engagera mig i western blot, hoppas på en mer intressant vecka som kommer. Måste snart få en uppdatering om senaste skvallret från småstaden. Här har vintern också kommit nu, tror jag har utvecklat någon slags allergi, sensitiserat mig i två år, har en massa IgE mot kyla bundna till mina mastceller. Huuuu....och ändå är här bara minus 2

2007-01-28 @ 00:44:42
Postat av: Kursettan

Notera min nya seriösa e-mail :)

2007-01-28 @ 00:45:35
Postat av: h

for all i know skulle du kunna vara kurstvåa nuförtiden eller till och med kursfemma. det faktum att du inte kan engagera dig i western blot talar sitt tydliga språk, en riktigt kursetta skulle (särskilt för sitt liv) med glädje engagera sig i WB :)

2007-01-28 @ 11:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback