inlägg #142

Som en del i sitt ärorika återvändande besökte så Chris Intergalactiques till slut även Småstaden för att låta även oss ta del av hans bokstavliga stjärnglans. Givetvis var den lokala tidningen på plats för att bevaka detta dagens Stora Evenemang. För egen del anti-utmärkte jag mig genom att svara "jo, det var bra" på frågan vad jag tyckte om den unge herr Intergalactiques rymdberättelse," jo, han var bra" på frågan om den halvkände personens insats som konferencier samt “jo, det var roligt” på frågan om vad jag tyckte om att få se videon från rymdstationen. Helt utan hjälp har jag alltså sållat mig till den oerhört intetsägande skara som brukar utgöra material i tidningars vimmelsektion.
     Nu måste jag anti-anti-utmärka mig, förslagsvis genom historiskt oföregången idioti eller genom fasansfull malodör. Ifall malodör nu är ett ord som existerar på svenska. Ordprogrammet tycker inte det och markerar med röd vågig linje. Pterygomandibularis. Too hard for you, mediokra rättstavningsprogram?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback