you're a good man, sister

Vi var och såg The Tiny. Mycket bra! Tyvärr ställde sig ett par orimliga utbytesstudenter precis framför oss och ägnade tiden de stod framför oss med att tala på sitt konstiga språk.  Jag hörde först inte vilket språk de talade och utgick därför från att de var malteser. Ironsikt nog påminde de en aning om riddarfalkar. Det hela var mycket förbryllade. Vad gjorde ett par malteser i Småstaden? Eftersom jag inte visste utgick jag från att de letade efter guld. Dock visade det sig att de var portugiser vilket gjorde att guldteorin med ens kändes osannolik. Men fortfarande, vad gjorde ett par portugiser i Småstaden? Ställde sig framför folk på The Tiny uppenbarligen.

Kommentarer
Postat av: sara

shit pommes frites...ser faktiskt inte ut som det rimmar när man skriver det...men i alla fall vad jag skulle säga var...shitt pomfitt...värsta bilderna å grejor på hakusch...fun fun!

snart kommer jag hem och umgås i el stocholmo!

2006-04-10 @ 21:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback