the mile hi-larious story of three airline hostesses on a round-the-world manhunt

Jag skulle gärna vilja säga något spektakulärt, något extraordinärt, något som skulle få en att säga saker i stil med "Hallelujah, praise the Lord" eller "I once was blind but now I see" eller  "Bereden väg för Herran!" eller "Nu tändas tusen juleljus" eller "Nu är det kokta fläsket stekt". Tyvärr har jag inget som skulle framkalla att man utbrister "Hallelujah, praise the Lord" eller "I once was blind but now I see" eller  "Bereden väg för Herran! " eller "Nu tändas tusen juleljus" eller "Nu är det kokta fläsket stekt".  Det enda jag har att säga är piloten och styrman på dagens flygning verkar ha läst mitt tidigare inlägg och insett det rimliga i mina funderingar. Jag ser ingen annan anledning till varför de annars helt plötsligt slutat informera flygpassagerarna om höjder uttryckta i fot.

Frequent flyer med bonuskort (jag) - Flygplansbesättning (också frequent flyers men antagligen utan bonuskort. De lär väl få bonusar utan bonuskort ändå.)  Jag - dem i alla fall: 1-0.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback