summering

Summering av festivaldagar:

Randiga tröjor: Jättemånga
Tjejer med barockfrisyrer: 2 st (!)
Svarta glasögonbågar: Många
Euforiska minderåringa: För många.
Euforiska medelålders: Inga. Dock en euforisk kvinna i 30-årsåldern på Stereo Total.
Folk i marint inspirerad mundering: 3. Håkan var dock snyggast i sin. Kolla. Syns förresten inte. Men det var så. Att bilden är dålig beror inte på att jag stod dåligt till utan på att jag är dålig på att fotografera och ännu inte lärt mig hur kameran fungerar. "Tryck på play."

håkan är snygg i sina kläder

Ödem: Ja
Folk som pruttar i folksamlingar: Ja, tyvärr
Tjejer med dragspel: 1. Den dåliga bildkvalitén beror på samma förklaring som getts ovan: Jag är en dålig fotograf.

tjej med dragspel (Wendy McNeill)

Drama och intriger: Inga alls. Eller jo, kanske ett väldigt litet drama.
Nakenchock: Timo Räisänen tog av sig skjortan efter att publiken skanderat "av med tröjan" i ett antal minuter. Jag behöver väl inte ens påpeka det orimliga i att kräva att någon tar av sig tröjan när vederbörande alldeles uppbenbart har på sig en skjorta.

nakenchocken


Dragna slutsatser efter festivaldagarna:

Folk som tycker om musik tycker även om randiga tröjor.
Folk som tycker om musik kan inte skilja på tröja och skjorta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback