dåligheter av varierade art

Jag är säker, jag håller på att dö. Idag gick jag inte upp förrän klockan två på eftermiddagen. Att gå upp så sent en måndag är inte rimligt såvida man inte håller på att dö. Ergo: jag håller på att dö.

Dessutom har jag funderat. Resultatet av mina funderingar resulterade i detta:

Män som aldrig skulle lämna sina fruar för mig (oavsett om de faktiskt har en eller inte):


  • August Strindberg - Han skulle inte lämnat någon av sina tre fruar för mig vilket reflects very badly on me. Three strikes and I'm out känns lämpligt att tillägga.
  • Horace Engdahl -  Han skulle aldrig lämna en tjej som heter Marcelle i mellannamn för mig som inte har något mellannamn.
  • Valfri Hollywood-snygging - Därför det.
  • Ben Affleck - Nu tänker ni "hallå, han hör ju hemma  i kategorin Hollywoody-snygging". Där misstar ni er. Ben Affleck hör hemma i kategorin män-som-felaktligen-,-mycket-felaktligen-,-tas-för-Hollywood-snyggingar-men-som-inte-alls-är-det. Ingen kvinna eller man borde egentligen önska att Ben Affleck lämnade sin fru  för dem. Vi ska vara glada att Jennifer Garner tagit sig an Ben Affleck så att vi inte behöver oroa oss för att råka styra upp med honom en blöt utekväll, en tidpunkt då omdömet inte alltid verkar i ens favör. Tack,  Jennifer Garner. Tack.
  • En professor i kemi jag hade - Han ser inte mig som sin intellektuelle like.
  • Kungen - För att det skulle bli så mycket skriverier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback