tanken räknas bara om det inte var en skitdålig tanke, thank you very much

Med anledning av sin sextionde årsdag fick kungen idag massa presenter. "Jag vill också" tänkte jag men efter att ha konsulterat SVT-texts nyhetsbakgrundssidor ändrade jag mig. Detta är bl.a vad kungen fick:

Från Försvarsmakten: Seminarium kring försvarets framtida roll och utveckling i en globaliserad värld. Näe, vill inte. 

Från Svenska Akademien: Gåva på 100 000 kronor till Ungt ledarskap. Vill inte ha hundratusen om jag måste ge bort dem til några jävla ungar som bara kommer supa upp dem.

Från Sveaskog AB: Kulturexkursion i Småland, boken De gamle och skogen kulturarvet i skogslandskapet, bidrag till kungens insamlingsstiftelse Ungt ledarskap. Nähäru.

Från Kungliga Vetenskapsakademien: Symposium Förödande förvaltning, hur har fiskare och annan mänsklig aktivitet påverkat våra hav och sjöar? No way, José.

Från Sveriges landshövdingar: Ett nationellt symposium 2007: Vatten, vårt ekosystems framtid. Nej. Vill inte ha.  (Kungen: Fantastiskt fint. Strålande. Jag: Liar liar, pants on fire.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback